Druk ULOTKI

Druk ULOTKI

Interesuje mnie regularny wydruk katalogów promocyjnych, produktowych dla wsparcia działalności sklepu internetowego. Z kim rozmawiać w kwestiach drukowania i projektowania?

pawel253 

Posty: 1

 
Zbadaj, jakie drukarnia ma terminy w ogóle i czy realizuje szybkie zamówienia. Z tym jest w branży naprawdę różnie.

Zdzichu 

Posty: 3

 
Jak już ocenisz drukarnie to podpisuj umowę, bo twoje zlecenia pójdą na priorytet, a tak naprawdę nie przepłacisz. Grunt to regularność, nawet przy niewielkich nakładach.

edmund

Posty: 7

 
Robię tak, że szukam dobrych grafików freelancerów. Robią mi schematy materiałów reklamowych, a później wysyłam wszystko do konkretnych drukarni. W ten sposób trochę da się zaoszczędzić na promocji.

wieciek

Posty: 6

 
Krótko mówiąc złego wizerunku praktycznie nie naprawisz, co potwierdza rebranding. Nawet po zmianie marki czasami ludzie od razu kojarzą cię negatywnie, więc warto od samego początku nawiązywać współpracę ze sprawdzonymi drukarniami i studiami projektowania graficznego.

@_yyy111

Posty: 3

 
W biurach to nadruki na kubkach raczej dominują. Dobrze się kojarzy taki gadżet marketingowy. Dla osób pracujących jeszcze można rozpatrzyć personalizowany notes.

jagieloniab0000

Posty: 8

 
W drukarni powinieneś mieć od razu studio projektowe. Cena to niestety najmniejszy wyznacznik współpracy, więc trzeba trochę cech jednak drukarni przetestować. Moim zdaniem właśnie projekt, zaplecze techniczne, dotychczas zrealizowane projekty, zakres usług. Im więcej, tym lepiej, bo tu pojawia się rozbudowane know how, więcej pomysłów po prostu.

ciumar1

Posty: 5

 
Mam sklep internetowy, ale z katalogów stacjonarnych produktów nie rezygnuję, bo też dość szybko się rozchodzą u zaprzyjaźnionych partnerów.

Mr Frog

Posty: 4

 
Nie znam szybszej drukarni od http://www.copio.pl. Czasami następnego dnia już miałem wszystko zrobione, a jak z rana zlecisz to i jest opcja na ten sam dzień, ale to już trzeba się dogadać. Plakaty zdaje się w godzinkę zrobią bez problemu. Bardzo dobra drukarnia i jeden z pewniejszych kontaktów wymienianych przez wiele agencji reklamowych.

dew2014

Posty: 20

 
Jako grafik powiem ci, że współpraca z dobrą drukarnią może się opłacić, bo masz typowy outsourcing. Dogadujesz się ze stawkami konkretnie, co robisz i co możesz zaproponować, a zazwyczaj zgadzają się na pomoc.

CHatka-eKo

Posty: 13